2020 de ilk oğlumu doğurdum yeni heycan sürekli göbeğimi çekerdim falan, e bebekten gidip lüzumlu lüzumsuz herşeyi alıyodum😂😂 oğlumun kiyafetlerini çıkarıp seviyodum😂 en ufak Ağrı’da doktora gidiyodum koşa koşa falan,aklıma bin bir türlü kötü senaryo yazıyodum ve en büyük yanlışım Googleamakti🙃 Şimdi 2. Oğlumu bekliyorum çok daha rahat kafam, hamile olduğum bile aklıma gelmiyor bazen, hiç eşya almadım çünkü oğluma yığınla aldım ve eşya kadar gereksiz bişey yokmuş önemli olan çocuğa ne kadar doğru anne baba oldugunmus ama ilk heycanlar hiç unutulmuyor ya ne acemilikler ne acemilikler 😂😂😂Sizde yazın bakalım ilkinde ne kadar saçmaladıniz gülelim 😂😂