Kızlar hepimize geçmiş olsun sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah bende serklajlıyım 15 haftada oldum şimdi 21. Haftamdayım hep bu başlıkları okuyorum tek tek bir önerim var acaba bir whatsapp grubu kursak ordan öneri ver tavsiyelerde bulunsak süreci hep birlikte geçirmiş oluruz 😊eğer böyle düşünen olursa iletişime geçelim