Nazife03 amin canım ins sağlıkla alalım ins kucağımıza 🤲🤗🌸 benimde aynıı evde geçiriyorum genelde yatarak geçiriyorum suyu bol içmeye çalışıyorum wc ye çok kalkıyorum o sıra da yürüyorum evin içinde .hastane dışında çıkmıyorum.dusu ayakta ve ılık suyla olabildiğince hızlı alıyorum .kilo almamaya çalışıyorum ekmek 1 2 dilim .hamurisi yemiyorum bebek gereksiz kilo almasın agirlasmasin taşısın dikişler diye korkuyorum yani biraz o konuda .öyle geçiriyorum ins güzel geçer günlerimiz 🤲🤲🌸