mucizemizibekliyoruzz Serpiltunc erken bence 2 hafta sonra gitseniz daha iyi ben gittiğimde küçüktü daha bebek çünkü
NeslyC DilaraNefes valla bana da devlet yapıyor dediler önce. Sonra öğrendik ki doktor bir risk görüp yönlendirmedikçe yapmıyormuş. 350 ye yaptırmıştım ben İst da.
Zmraemr 21 haftalikken girdim biraz daha gecmesini bekleyin tekrar girmek zorunda kalmayin :) organlarini detayli bir sekilde inceliyor beyni kalbi bobregi ne varsa söylüyor sukur bizde sıkıntı cikmadi en son rapor ve cd veriyor raporu dr istiyor .Girecek olan herkesin insallah sıkıntısız bir sekilde sonuc alırsınız. 380 gr dı prensesim o gün ❤👸