Rukiye24 Zarslan iki kez düşük yaptım 156 ilede öğrendiğim oldu 300 lerle öğrendiğimde. Sağlıklı gebeliğim şuan 16 haftalığız 25 ile öğrendim ilk 3.97 ydi hatta negatif dediler bn gebeyım dıyıp ertesi gün bir daha kan verdim
Rukiye24 Zarslan amin inşallah kızım olacak🙏🏻🌸 kan sulandırıcı iğne hap kullanıyorum bende progestan birde
TeoMom Zarslan Adet tarihinden 1 gün önce 54 ile öğrendim canım şimdi 22 haftalık olduk yani olumsuz düşünme direk 2 gün sonra yeniden kan ver inşallah 2 katına yükselmiş olacak🥰
MMelissaaa- Zarslan canım bende 8 ile öğrendim doktorum kimyasal gebelik olabilir dedi tekrar test istedi 40 çıktı cuma tekrar vereceğim. Geç döllenme ihtimali var. İçini ferah tut sende
Minikmucizelere MMelissaaa- benimde mi öyledir acaba cumartesi aksam verdim 16 ama adetime 4 gun vardi dun verdim 36 normalde bugun adet olmam lazım daha erken oygrendigim için böyle gsliba dimi ama genede yarin tekrar kan vereceğim
Minikmucizelere arirangg bende bi sey sorabilir miyim benim 16 ciktitama adetimden 4 gun once kan verdikten iki gun sonra 36 normal mi iki kati olmus ama az olunca erken ogrendigim icindir ama dimi yarin tekrar kan vericem ama tedirgin oldum çünkü az olunca
arirangg Minikmucizelere Yok gayet güzel artmış. 2 gün sonra yine en az 2 katı artmışsa problem yok 🥰
MMelissaaa- Minikmucizelere sen erken öğrenmişsin benim 3 gün gecikmeyle 8 sonra 5 gün gecikmeyle 40 çıktı doktorum o yüzden geç döllenme olabilir dedi. Senin ki artış gösterir içini ferah tut
Zarslan Rukiye24 coraspin habımı sureklı kullanıyorm eger gebelık olursa yukselme olursa ozaman ıgneye baslaycm doktorum soyledı