Zarslan 3+2 ile öğrendim bende betam 45di bence önemli olan beta düşük olması değil iki günde bir en az %60 artış sağlaması ilk gebeliğimi öğrendiğimde betam 3.800dü 4.700ü gördüğümde düşük yaptım. Betanın yüksek düşük olmasıyla gram alakası yok maalesef