Goruncem arkadaşlar devlete şansımı deniycem en azindan normalde özelde doğurmak istemiyordum aslında para vermeye gerek yok diyordum devlette bi doktorla sorun yaşadıktan sonra özele gitmeye başladım ama suan başka bi ildeyim burda iyi bi devlet doktoru var belki daha iyi olur devlet benim icin