Merhaba kızlar birsey danışmak istiyorum , doktorum kontrole gittiğimde bebek muhtemelen sezeryan olucak plezantaya cok yakın dedi ama ben sezeryan olmaktansa normal doğum istiyorum bunun için ne yapmalıyım 34+2yim suan da gebeligim normal gidiyor ama doktorumun demesiyle bebek rahime yakınmış