hasretatar1 isteğe bağlı sezaryen yapmiyolar, benim ilk gebeliğim bebeğin kalp atışlarının azalması nedeni ile 38+0 da acil sezaryen oldu, şimdi ikinci gebeligimde devlet hastanesi direkt sezaryen günü verdi. 39+1 de alacak. Korkacak hicbirsey yok, pozitif düşünün, herşey çok güzel oluyor💓💓💓