Troid için verilen haplar hormon takviyesi yani zararlı bir şey değil vücudun onu üretmesi lazım ama üretemediği için dışarıdan almamı lazım ben ilk gebe kaldığımda 13 le öğrenmiştim yani hiç çalışmıyor gibi bir şey normalde troidlerim hızlı çalıştığı (0 virgüllü sonuçlar çıkıyordu hipertiroide gidecek şekilde)için kilo alamayan bir bünyem var hamilelikte hiç çalışmadığını gördüm şok oldum doktor 50 mg ilaç dozuyla başladı ben vicdan yapıyorum tabi bebeğe zararlı mı vs diye bebeğin gelişimi için gerekli zeka geriliği olabilir düzenli kullan dedi bende hala kullanıyorum 25 mg düştük Şuan bende 33 haftalık gebeyim emzirme döneminde de kullanabilirsin demişti zararlı olmadığı için bende hiç bırakmayı düşünmedim