omur2022 şu an 33haftalığım gebeliğimi ilk öğrendiğimde ise 3 haftalıktı tsh bende 9.98 çıkmıştı bende leviteron kullandım bebeğe de bir zararı olmuyor hapı içtim bir sonra ki kan tahlilimde hemen 4 küsüre düşmüştü sonra ki kan tahlilimde de tamamen düşmüştü endişe etmeyin pozitif düşünün her şey için şu an kullanmıyorum bulantılarımdan dolayı dahiliye devam demişti ama ben günde 10 defaya yakın midemi boşalttığım için içemiyordum içtiğim an çıkarıyordum bende bıraktım sonrasında bi sorun olmadı