Kızlar artık yarın test yapıcam dayanamıyorum 😂 Sat 9 temmuz, adetin 27. gününden ovulasyon testleri yaptım tam net çıkmadığını söyledi herkes ama 27. günü eşit gibi gelmişti bana, bir de yumurtlama akıntısı gördükten sonra yaptığım için emindim, neyse sonra şübheye düştüm. En son birkaç gün önce yine koyu çıkınca bıraktım artık bende işe yaramıyor bu meret 😂 27. gündeki çizgileri yumurtlama sayarsak adetime 4 gün var, ondan önceki ay 35 günde adet olmuştum, o hesaba göre ise bugün adet olmam lazımdı. Neyse biraz karışık. Bir süredir, 1 haftadır diyelim, adet ağrılarım vardı, midem yanıyordu, içimden bir ses hamilesin diyordu ama bekledim günüm gelsin en azından test yapmak için. Şimdi adet ağrısı çok azaldı yok gibi, nadiren hafif vuruyor ama midem de yine az bulanıyor, belirtiler artmadı. Dişimi sıktım sıktım ama artık çatlarım ben, yarın test yapıcam 😂 Başka kim var böyle ikilemde kalan, yarın test yapacak olan, veya bugün yapan? Az dertleşelim geçmiyor zaman🥴