Sehrbnon122 bi şikayetim yoktu belki bilirsin zaten hep yatarak geçirdim hem tedaviyle oldular hemde lekelenmem oldu diye doktorum hep yatırdı geçen salı iki gün bebeğin hareketini hissetmeyince olduğum ilçede özel bi ultrasona gittim ordaki adam hunileşme var 34 mm olmuş kontrole gittiğinde doktoruna söle ilerki haftalarda belki dikiş gerekir dedi çok acil bişi gibi demediği için acele telaş etmedim bende iki gün geçti içim içimi yedi belki ilşkiyi yasaklar belki progestan fitili 2 ye çıkartır ben bi arıyım doktourumu dedim aradım acil olarak açğrıldım kızdı doktorum grip olsan soruyosun bu çom önemli bi gece de bile doğumun başlayabilir dedi alttan ultrasonla 2 cm yakın açıklık olduğunu gördük bebeişlerimin kafasıda oralardaydı işte hemen dikiş atıldı şok oldum ben sadece arada basınç hissediyodum tuvalete gidersin sanki saatlerce bekletmişsin gibi yaparken bi basınç oluyodu başkda şikayetim yoktu geçen ayda 45 mm di bi ayda 34 mm düşmüş korkuyla geçiyo günlerim yarın kontrol var inşallah dikişler tutmuştur herşey yolundadır ömrümün yarısı gitti sürekli sorun doktorunuza ayda birdi kontrol bundan sonra 15 e çekicem aklım sürekli kızlarımda vaktinde gelir inşallah evlatlarımız