asyaanne hic korkma, ilk cıktıgında normal ağrı ve yanma oluyor ama ağrı kesicilerle azalıyo ve aksam inanın o kadar hafifliyorki, insallah sizin bünyedede öyle olur. Ben ameliyattan cıkıp yatagıma geldiğimde hemen ayak topuklarımı yataga basıp kalca kaldırıp indirme hareketlerine basladım oda cok rahatlatıyor , acır diye düşünürsün belki ama değil rahatlıyorsun, bana ilk dogumumda hemsire demişti öyle yap diye hep o hareketi yaptım.
İnsallah en az ağrı sızı ile atlatırsınız. 🤲