Merhabalar değerli anne adayları;
Bugun sezeryan günümdü ve kızım doğdu cok sükür.
Ben genel anestezi istedim ama spinal yapmayı öneriyordu hepsi istemedim.
Agrılarım var agrı kesiciler cok sükür işe yarıyor☺️
Bebeğim yogun bakımda. Cigerindeki su boşalmadıgı icin solunum sıkıntısı var , insallah düzelecek.
Oğlumdada aynı olmuştu 1 hafta kalmıştı hastanede insallah kızım benimle cıkar dualarınızı bekliyorum.
https://www.hizliresim.com/f9q7sq8
https://www.hizliresim.com/mm2zy2a