Greeneyes1997 tazecikannee amin canim sizde butun hamilelerde insallah saglikla alsin bebisleri kucaklarina 😍🤲
Zey1411 tazecikannee amin inşallah.Var mı belirtıler ya da keseyı gördünüz mü benım carsamba günü kontrolüm var görür müyüm 5+5 olucaz o gün
Hamiskoo-26 Bizde 9 haftalık olduk bugün Çok şükür elhamdullillah🌸🙏mart gibi gözüküyor olursa zaman geçmiyor sanki 😍
Zey1411 tazecikannee benım de genellıkle gece ve sabah bulantı oluyor bel agrısı uyku hali ve yorgunluk var