tazecikannee Kimler bu aylarda doğum yapıyor kaç haftalıksınız heyecan varmı benim ilk hamileliğim şuan 5+4 teyim Nisan ortasına denk geliyor sizler 🌺
Aliyeyildiz Benim doğumum 29 marta denk geliyo ama sezaryen olacağı için 22 Mart’ta yapalım dedi doktor. Ama ben 19 Mart olsun istiyorum. İlk çocuğum 19 Mart doğumlu. İkisinin de doğum günü aynı olsun istiyorum 😃
Zey1411 tazecikannee amin inşallah.Var mı belirtıler ya da keseyı gördünüz mü benım carsamba günü kontrolüm var görür müyüm 5+5 olucaz o gün
gecekusuanne 11+1 mart 8 9 a falan denk geliyor ama ilkten sezeryanli oldugum icin doktor hangi tarihi verirse artik 🥰