Kiii bizim hikayemiz çok çok arafta bi hikaye geçmişiydi eşim çocukken bel soğukluğu ve yumurtalıkla ilgili bir ameliyat olmuş doktoru daha 13 yaşındayken bunun çocuğu olmaz çok düşük ihtimal 18 yaşında mutlaka gelip testleri yapılsın takip edilsin demiş ben bunları bile bile evlendim birde Allahın taktiri ne olur olmaz diyerek korundum sonra eşimin içi rahat etmedi çok çocuk istiyordu korunmayalım zaten durumumu biliyorsun olması düşük bi ihtimal dedi evlendik 15 gün sonra korunmayı bıraktık 17.gun hastaneye tahliller için gittik testler yapıldı bir ay olmadan hamile olduğumu öğrendim 🥰