badi_sabaa3 şimdi eşim dese ki eşimin doktoru önemli değil perhiz demiş dese. Üroloji doktoru iyi o öyle dediyse öyledir diyecek çünkü tahmin edebiliyorum. Ama eğer derse perhiz yapılması gerekiyor muydu biz duyduk öyle bir şey ama emin olamadık size sormak istedik dese o zaten yapılması gerektiğini söyler diye düşünüyorum inşallah. Hatta geldiğimde direk versem kağıt imzalayıp bir şey verebiliyorssnız iyi olur desin diğer türlü sıkıntı olacak cünkğ. Ben neden böyle kasıyorum biliyor musun aslında canım. Daha önce bende hormon testi verdim yanlış xsmsnda adetin ilk günü verdim. Banaa dediler ki bu sonuçlara göre kısırsın. İşte bu yüzden deli oluyorum yanlış sonuç çıksın istemiyorum neyse o çıksın