Bizimde son 49 sadece çok gaz sancısı çekiyorum:((( yediğimede dikkat ediyorum ama anlamadım birde hafif şekerim var diyetisle ilerliyorum tatlı yemeyi çokk özledim :)) dün evde temizlik oldu yarın kıyafetler yıkanıcak inanılmaz heyecanlıyım bir tek eksiğim bebek arabası onuda beğendim bugün yarın alırız inşallah 🙏🏻
Hepimiz sağlıkla alalım evlatlarımızı kucağımıza