31+0′da 1980 di,
32+2′de bir gittik 8 gün boyunca hiç kilo almamış
ve kilosu 1830du…
31.haftada protein kaçağı çıktı, tansiyon var, preeklamsi teşhisi konulmuştu ciger gelistirici vs vurulduk zaten gelişimi durdu diye çok korktuk, yakin takibe alındık
ve bugün
33+0da 2100 dedi doktor şükür haftasını geri tamamlayacak gibi çok sevindik.
35 36da alacağız dedi doktor riske atmak istemiyor.
o vakte kadar umarım toparlarız.
2500 altına düşmezsek inşallah iyi olur🤲🏻