Yoskalesa Merhaba arkadaşlar, 33. Haftamdayım, bebeğimin kilosu 1800kgdı ve doktorum perinatoloji bölümüne yönlendirdi. Suyumda azalma ve bebeğin kilo artışında gerileme olduğunu söyledi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Bu kg bebek için çok mu düşük ?
Helena Yoskalesa merhaba canım benim 32. Hafta da 1700 dü kilosu yememe içmeme özen gösterdim 36 da 2700 olmuştu güzel toparlamıştı yani. Sende dikkat edersen toparlar ama suyun azalması için bişey diyemeyeceğim
Melekebbr Yoskalesa çok abes düşük bir kilo değil zaten 2 kiloyu 100 200gr geçmeli bu haftada. Ama yinede daha verimli doğru bir bilgi için perinatolojiye görünmede fayda var Bu haftadan sonra bebişler hızla kilo alıyor aradaki açığı kapatacaktır
lavinia12_ Yoskalesa benimde öyleydi gelişim geriliği var dediler bende bir hafta her gün süt ve bir tane maden suyu içiyordum 32 haftada 1700 Gr dediker bu hafta bakicam kaç kilo olmuş
hifasmother Yoskalesa 32.haftamda 1850 dedi doktorum. Bana çok az geldi fakat doktor her hafta az da olsa kilo aldığı sürece sorun yok demektir dedi.
Yoskalesa Helena Helena yanıtınız için çok teşekkür ederim. Nasıl beslendiniz acaba, neler yediniz kilo aldırmak için ?
Helena Yoskalesa rica ederim. Hergün muz yedim bir bardak süt içmeye çalıştım (tiksiniyorum hergün içemesemde 2 günde bir içtim) meyve mi her gün düzenli yedim. Kahvaltıda yumurta kaşar hep vardı eksik etmedim. Böyle aşırı da yemedim tabi sadece atlamamaya çalıştım normal bi şekilde yedim. Yine öyle çok yüksek değil kilosu ama en azından toparladı doğana kadar 3 kg geçse ideal zaten
Yoskalesa Melekebbr yanıtınız için teşekkür ederim. Yarın için randevu aldım görüneceğim. Kilo alması için bildiğiniz bi öneri var mı acaba ?
Melekebbr Yoskalesa Protein ağırlıklı beslenmenizi tavsiye ederim ekmek şeker bunlardan uzak durun. Yoğurt kefir ceviz badem muz yumurta güzel pişmiş et tavuk bunlar bebeğinizin sağlıklı kilo alımına destekte bulunacaktır 🌸😍
Yoskalesa lavinia12_ lavinia12_ sağlıkla kavuşursunuz inşallah. İnsan bu şekilde olduğunda ister istemez kafasına takıp stres yapıyor 😔
Yoskalesa Helena ben de dediğiniz gibi sevmememe rağmen bir şeyler yemeye çalışıyorum 😔 umarım sağlıkla kavuşuruz 🙏
Yoskalesa hifasmother sağlıkla kavuşursunuz inşallah. Yani sağlıklı olsunlar da kiloları önemli değil ama böyle doktor gerileme vs dediğinde insan kafaya takıyor 🥲
Ipekcntrk Yoskalesa bana doktorum avakado ve fıstık ezmesını önerdi kilo yapıyor dıye onun dışında muz kaşar yumurta ceviz et balık vs bunları hergun tüketmelısın. Gerçi benm ki hızla kilo aldı sonra durdu kilo alımı. Doktor sonrada ne yaparsan yap bebegın kaç kilo dogcaksa oyle dogcak dedi bana ben yemeğe devam edıyorum bakalm cuma gidcem cok merak edıyorum kaç kilo olmuş en son 36 da 1950 idi
Yoskalesa Ipekcntrk umarım her şey yolunda devam eder. Önceki yazdıklarınızı gördüm. Ben de bayramda covid olmuştum bu bebeğin kilo alımında gerilemesine neden olmuş olabilir mi acaba ?
Yoskalesa lavinia12_ gerileme ya da kilo almıyor kelimelerini duyunca maalesef insan endişe ediyor ben stresimin önüne geçemedim bi türlü 😔
Ipekcntrk Yoskalesa daha yeni covid oldum hiç alakası yok . Sebebını de boyu uzuyor ondandır dedi bilmıyorum cuma günü gdcem son kontrole bakalm kaç kilo almış muhtemelen hiç almadı covidden dolayı
lavinia12_ Yoskalesa bende çok yaptım sitres zarar veriuor sadece beslensen bile almıyor kilo yoksa ben çok güzel besleniyordum ama sitresten böyle oldu
Svilayy Yoskalesa benimde 32+6 da yani bugün 1770 çıktı. İki hafta geriden geliyor. Kilo aldıracak şeyler yiyorum ama ne yazık ki bir işe yaramıyor.
Yoskalesa Svilayy doktorunuz herhangi bir öneride bulunmadı mı peki ? Benimki perinatoloji uzmanına yönlendirdi yarın bakılacak. Ve ilk çocuğum 4500kg doğmuştu, neden böyle oldu anlayamadım. Çocuğuma bakmak için yardım almamı ve bu son bir ay boyunca istirahat etmemi söyledi.
Svilayy Yoskalesa tam hatırlamıyorum ama 20 küsür haftalarda bebeğimin kan akımında problem vardı bu yüzden kan sulandırıcı kullanıyorum 34 te bırakacağım. Gebeliğimin en başından beri bu gerilik var senin minyon oluşundan kaynaklı olabilir demişti. Eğer gerilik ilerlemezse bir problem olmuyormuş şu ana kadar da hep iki hafta çıktı geriliğim. Dediğim gibi beslenmeme dikkat ediyorum ama pek faydası olmuyor başka da yapacak bir şey yok ne yazık ki keşke elimizden bir şey gelse
Svilayy Yoskalesa bir de 26. Haftamdan itibaren sürekli yatmam söylenmişti. Ama sebebi gerilik değil 26. Haftamda sancılarım çıktı doğum olabilir denmişti bir gün hastanede yatmıştım ciğer geliştirici iğne yaptılar. O gün bu gündür fazla hareket etmiyorum. Bugün tekrar sordum yürüyüş yapabilir miyim diye normale istemiyoruz bu tarz durumlarda ama ağır tempolu kısa mesafeli olabilir demişti