Zehraumut Semanurs amin kuzum inşallah hayırlı haberi birlikte alırız ve nice kadınlarımız yaşasın bu güzel duyguyu ben bir kez anne oldum 2. 9 haftalıkken karnımda öldü dünyam yıkıldı şuan o kadar çok istiyorum ki anlatamam
Bade0022 Zehraumut 15 gün önceden belirti olmaz kuzum psikolojiktir testte fazla idrar gelmiş gibi inşallah vardır ama belirtilerden yola cıkma yıpranırsın adetine maksimum 5-6 gün kala erken gebelik testi yap
femme Zehraumut bekle bnce 10 gün fılan varsa zaten bellı olur cunku suan cok erken baya sabırsızsın benımde bugun reglı olmam lazım ama olmadım test almak ıstıyorum ama tek cızgı gormek ısteömıyorum
Zehraumut femme bende korkuyorum bir yandan şu aralar varya eşimle de sıkıntılarım var herşeye tereddüt ediyorum bşr olsun istiyorum birde böyle tartışınca korun diyorum kendi kendime
Zehraumut Arife2736 ya şuan ev taşıyoruz onun için hiçbiryere kımıldayamıuprım açıkcası yapmak istiyorum ama bakalım