Seyma_ akiam öğünlerinden gn içi öğünlere taşımayı deneyin nacizane tavsiyem. haftalar ilerledikçe sütün sindirimi zorlaşıyor. gece ne kadar fazla içeride durursa süt ürünleri o kadar şekeri yükseltiyor. bir hafta yüzleri gördüm sütü akşam öğünlerinden çıkarttığımdan beri hem açlık şekerlerim düştü hem de sindirimim daha rahatladı