Nurten2610 1Pamuk şuan tabi zam gelmiştir malesef çünkü bayramdan sonra muayene ücretine de zam geldi ne kadar olmuştur bilmiyorum
egemomss Kaç tane doktor değiştirdim,bana göre en iyisi Özel Yenişehir Hastanesi Çağdaş Mavigök🌸 Gerçekten çok ilgili ve nazik,kibar bir doktor. Muayene 240 ₺. Doğum 5.500₺
gnlce gnlce 32 haftadaym daha nts ye girmedm.Kan da sürekli istenmiyor.Geçen tiroid için tsh bakıldı 20₺ verdm.İlk başta da sağlık ocağında yapılanları orda yaptır diyor.Bakılmayan 3 şeye baktık 60₺ ödemiştim
Kleopatra- gnlce Doğum yapanlar çok memnunlar ama. Kan tutsa yapamaz ki birşey mantıken. Siz nereden duydunuz ? Tedirgin oldum doğruluk payı kesin mi :)
egemomss Kleopatra- ay öyle şey olur mu benim arkadaşım sezeryan doğum yaptı Banu Hanımda çok da memnun kaldı..
Kleopatra- egemomss Evet herkesten duyuyorum. Üstelik dikişi bile o kadar estetik dikiyormuş ki çok övgüyle yaklaşıyorlar.
Yildizayz 1Pamuk geçen ay 240 TL muayeneydi tabi artmadiysa 😬🤦 nts daha girmedim eğer ogrenebilirsem yazarım kuzum 🙏🥰
Yildizayz 1Pamuk geçen bı kan testi tek verdim 170 TL oda sağlık ocağında onu yapmadiklari için orda yaptım 🤦🤦