angela4 ben ilk gebeliğimde korse kullanmadım kimsede bişey demedi aklıma gelmedi almak o sıra bilincsiz gibi 😀 kilom o nedenle yavaş gitmişti birde sut olsun diye dedğin gibi yedim içtim vs vs doğuma 69 la girip 2 hafta içinde 75 olmustum vereceğine birde almıstım 😀😀 bu gebeliğimde daha temkinli davrandım zaten bi tek karnım vardı o bile azdı soran 4 aylık felan sanıyordu maksimum doğumdan sonrada 2 . Gün hastaneden çıkarken yine aklımda yoktu korse direk doktorum dedi korseni takabilirsin diye eve gelince birkac gün içinde takmaya başladım ödemim gitti göbeğimde küçüldü suan biraz var oda normal 1 hafta oldu doğum yapalı ama günlük korsemi takıyorum aksatmadan birde bol bol su tüketiyorum zengin besleniyorum yani makrna plav çok çok asırı tatlı vunları tüketmedim daha sukur suanlık sütüm de var 😊 58 le hamile kalmıştım hedefim en azından 60 olmak kısa sürede