angela4 valla bana 38 39 40 da çatı yapıldı gram açılma yoktu normal denicem suni ile de olsa dedim 2 gün sonra zorunlu yatış olacaktı ama ben 2 gün evvelinden 4 cm açıklık ile yatış yaptım 1 2 saatte de dogurdum oldu bitti çok kolaydı benimki sancı desen dogru düzgün anlamadım bile yani ve direk ayaga kalktım