Yaseminim Bende covid oldum 32+4 haftalik gebeyim heryerim agriyor özellikle kasik kol bacak baş agrisi hersey var doktora gitmelimiyim bilmiyorum suan hicbir ilac kullanmiyorum.
Mnvrrrrr maviiiayyy ayy yapma ya çok geçmiş olsun canım inşaallah durdururlar benim sancim yok Allaha şükür sadece öksürüğün var
Mnvrrrrr DilaraAslann boğazın kuruyor canım evet bende çok ateş oldu genede ihmal etme git can taşıyoruz sonuçta belli opkaz