Canım ben 16 haftalıkken olmuştum. Doktor mutlaka kan pıhtılaşması olduğu İçin coraspin vermişti. Bir de bünyemi sağlam tutmak İçin suda eriyen C ve D vitamini var onu iç demişti. Bir arkadaşımda senin gibi 30lu haftalarında olmuştu bebek büyüdüğü İçin aynı doktor ona iğne olarak kan sulandırıcısını vermişti. Bir de bebeğin suyu kontrol ediliyor covidden sonra. Bol bol meyve ye günde iki bardak ıhlamur içebilirsin