Ikra01ayse Busebiecan seninki kaçıncı gün embriyosu canım benimki 2 embriyo kondu biri 3 gün birde 5 gün donmus embriyodu seninki taze transfermi
Busebiecan Ikra01ayse benimki ikisi de 5. Gün embriyosu ve 2 ay dinlendirme yapıldı öyle koyuldu canım
Ikra01ayse Busebiecan canım ben bugün yine verdim 121 cikti bugünde fazla artamamis senin nasil cıktı canım çok sıkkın
Busebiecan Ikra01ayse kuzum 112 olması yeterli demişti doktorum benimki de 150 çıktı bir sorun yok dedi bozma moralini❤️
Ikra01ayse Busebiecan evet canim verdim 11.gün 87 cıktı sonra 13 gün 121 dün yani 15 günü 254 cıktı canim pazartesi tekrar verecem
Ikra01ayse Busebiecan seninki nasil canım ben çok korkuyorum doktor guzel artmış dede ama dün pazartesi tekrar verecem insan ister istemez korkuyor kimyasal olur diye