Ikra01ayse Kızlar kan testi verdim 87.26 sonucum nasil aranizda böyle olup yükselen varmı çarşamba günü yine vermemi istedi doktorum
Asli1111 Ikra01ayse sonucun yüksek canım gebelik var görünuyor İnşaAllah artış olur 😍kaçıncı gün embriyosuydu
22062010 Ikra01ayse Canım hayırlı olsun benim de ilk değerim 80 çıktı iki gün sonra 210 çıktı böyle yükseldi ☺️
umena Ikra01ayse canım hayırlı olsun 💘💘💘 afiyetle sağlıkla kucağına alırsın insaallah bebeğini, ben ilk 99,52 çıkmıştı, bi hafta sonra 1.624 çıktı keseyi gördük çok şükür
Asli1111 Ikra01ayse hakkında hayırlısı olsun 🐣. Dikkat et kendine hemen pozitif oldu diye ayaklanma ani hareket etmekten kaçın ❤️
Asli1111 Ikra01ayse ben 3 4 ay sürekli yatıyordum tabi benim iki defa kanamam oldu düşük tehlikesi vardı. Herseyi eşim ve ablam yapıyordu gün boyu uzanıyodum oturduğm çok nadir ilaç ve igne vururken oturuyordum yemeğimi de hafif yatar pozisyonda yiyordum. Yataktan kalkarken önce yan donerdm sonra kendimi kasmadan ayağa kalkarım. Şükür yolu yarıladık 💙Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın isteyen hak eden her kadına bu duygulari yaşatsın 🥰
22062010 Ikra01ayse ben değerim 210 çıktıktan sonra vermedim sonuçta iki katına çıkmıştı bir hafta bekleyip keseyi görmeye gittik direk
Busebiecan Ikra01ayse canımm benim de sün test günümdü 70 çıktı yarın bidaha vericem İnşallah yükselir değerlerimiz❤️
Ikra01ayse Busebiecan seninki kaçıncı gün embriyosu canım benimki 2 embriyo kondu biri 3 gün birde 5 gün donmus embriyodu seninki taze transfermi
Ikra01ayse Busebiecan canım ben bugün yine verdim 121 cikti bugünde fazla artamamis senin nasil cıktı canım çok sıkkın