Ben de 30. Haftadan yazıyorum çok bunaliyorum normalde sporda bile tar atamayan ben ipislak kalıyorum. Öyle sıcak bunaltiyor ki ne uyumaya ne oturmaya mecal olmuyor çok agresif yapıyor beni bu havalar ve Antalya falan da değil yani burası çok dayanilmayacak bı sıcaklık değil ama sürekli ateş basiyor