Ankarada yasadigim icin asiri sicaklar ugramadi bu yaz buralara, 2-3 gundur de yagmur yagiyor fazlasiyla aksamlari serin geceleri hele usutuyor ama gel gör ki ben de sirilsiklam terliyorum yattigim yerde resmen geceligimin icinden ter akiyor karnima dogru… hormonlardan🥹