Azimeka 37+3 olduk sabah doktorum doğum için gün vericek 3.5 yaşında oğlum var bazen enerjisine yetişemiyorum hele şu son 1 haftadır kafamı kaldıramıyorum yorgunluk uykusuzluk derken bittim resmen bu süreçte eşimden başka kimse yanımda olmadı birde kayınvalidemle bir oturduğumuz halde 2-3 kere hastaneye götürdü o kadar hatta kanamam olduğu zaman doktor onun yanında söyledi yatıcaksın nenev işi ne başka bişey hiçbir iş yapmıcaksın diye ona rağmen oralı olmadı hastaneden geldiğimizde soranlara kanaması varmış doktor yatıcaksın dedi diye söyledi. Daha bugün dedim ki sabah hastaneye gidicem git gel zor olacak çocuğu sana bırakayım diye karşılığında ben evde olmucam çalışıcam ki diye cevap aldım ne olur sanki 2 saat izin alsan 😑keyfe keder izin alıyorsun da bunun için mi alamıyorsun dememek için kendimi zor tuttum kendi ailem de dün ev taşıdılar onların ayrı telaşı var hamilelik sürecinde hep eşim yardım etti başka kimseden yardım görmedim