Elf-5 1Prens_annesiii hemen eşime yazdım diyor ki yabancı ismi gbi ama anlamı guzelmıs dıyor bende dedim yaramaz olur da sabırlı sakın bırı olır bak dıyorum 🤣👍
1Prens_annesiii Elf-5 eşimin de bana ne böyle antin kuntin yabancı isimleri buluyorsun demesi ahahahha😂😂 sağlıkla gelsin prenses sabrı bol olsun. İsmi ne olursa olsun adıyla büyüsün inşallah ❤️
Elf96 Elf-5 yüsra,erva,Zehra,amine,hümeyra,sare,😊kızım olsa yüsra veya erva koymak istiyorduk . Oğlum olucak nasipse 😊
Aydabu36 Elf-5 ben sahsen azra koymak isterdim kizim olsaydi,asya asiye buralarda cok fazla duydum ve malesef bir anlami var ki (isyan eden kadin demek) yinede sen bilirsin 🥰
Momtobe_ Elf-5 ben Alara koycam kızımın adını. Anlamı da çok hoş (göreceli tabiki :)). “Alara” ismi sabahın ilk verdiği kırmızı ışık anlamında kullanılmaktadır. Size de fikir olsun 🌸
06nurrrr Elf-5 Allah nasip ederse benimde kızım olucak insalh yani şimdilik kız biliyorum değişmezse ben Miray istiyorum babası Asel bakalım hangimiz kazancak🥰😁