32 hafta 5 günüm . Kızım oluyor ınsallah ve biz hala isim düşünemedik mi bulamadık mı karar veremedik mi anlayamadım . Doğum anını bekliyoruz sanırım vahiy inecek . Herkes soruyor ne koyacaksın yoktur dıyınce insan da ınanmıyor buldu da kımse koymasın dıye saklıyor dıyorlardır sımdı 🥴🥴 ama cıddı ciddi ismi yok ve gram ıcımden gecen şu olabılır dedıgımız de yok 😏😏😏 cok garıp bır durumdayım . Burada ısım fıkırlerıne bakıyorum herkes aynı seylerı yazıp duruyor masallah alıstım duya duya 😅 dıyorum Ayşe Fatma Zeynep klasık büyük nenelermizin ismini koyacam en sonunda napim 😤 isimde tek dıkkat edeceğim sey anlamı güzel olsun bır ınsan gerçekten anlamıyla adıyla yaşadığına ınanıyorum ben🫤