Benim de 3 hafta ileride bebis suan 37+3 olduk. Ben seker yuklemesi de yaptirdim. 1 hafta boyunca aclik tokluk sekeri de baktim hep normal cikiyor. Genetik olarakta bebisler iri olabiliyor. Insallah sizinde sekeriniz cikmaz saglikla alirsiniz kucaginiza. Bende onde oldugu icin korkuyordum erken olurmu diye bugunlere geldik cok sukur artik dogsa da sorun yok 😇