Kızlar böyle bişey yaşayan var mı? Bugüne kadar bi sorun yoktu kendi doktorumla, cuma günü kendi doktorum gelişimi on gün ilerde beslenmene dikkat et dedi 4 hafta sonra gel dedi, sonra benim sancım oldu hastaneye gittim, nst düzenli sancı çıktı, birdaha olursa doktorla görüş dedi, bir daha oldu kendi doktorum izinde başka doktora girdim endişelendi resmen bebeği görünce, dört hafta ilerde dedi, gizli şekerin olabilir normal değil dedi, bu arada çatı muayenesine çıktım kişiden kişiye değişir ama bende çok acımadı, açıklığı uzunluğu söylemedi bana, riskli gebelik ile yarın perinatolojiye gidecekmişim, başına gelen var mı? Perinatoloji endokrinolojiye yönlendirebilirmiş, bunların hepsi ne anlama geliyor?