Canım gittiğimde bi kağıt verdi. Bu döngüyü takip et, 6 ay - 1 yıl sürecek bi tedavi bu dedi. Verdiği kağıttaki döngüde duphastona başla 10 gün iç. Sonra adet olmayı bekle. Olduğunun 3.günü letuya başla. 5 gün kullan. Sonra yumurtlamanın en fazla olduğu 3 gün ilişki olsun dedi. Ben sadece 1 ay yaptım bunu. 2 ay duphastonu içtim adet olmayı bekliyordum baktım olmuyorum, 7 gün falan geçmiş, test yaptım pozitifti. Ama bence en büyük sebeb herkesinde dediği gibi stres yapmamak ve çok düşünmemek 🤗😇