Aselinkooo Banuc hasta bezi çok geniş kalıyor 2 kere wc gitsen yapışkanı grvişiyor. Depend daha rahat ama tabi zaten 2 3 gün kullanıcaksnn nasıl uygun görürseniz ondan alın
Ebubebekannesi35 Banuc Sezaryen olursa hemşireler kullanmaya izzin vermiyor dependleri yarayi terletir diye bende öyle olmuştu
Seymaaogretmenn12 4 gün önce sezeryan oldum hasta bezi vardı çantamda onu bile kullanmaya gerek kalmadı . Hastanede sargı bezli ped verdiler o yetti eve gelince de normal ped ile devam ettim . Herkesin kanaması aynı olur mu bilmiyorum ama benim için ihtiyaç olmamıştı
[silindi] Seymaaogretmenn12 bendede aynı durum olmuştu direkt pede geçtim rahattı gerek kalmadı diğerlerine
Adacan Ben depend almıştım sezaryen oldum ama onu değil yandan cırt cırtlı istediler çünkü yatıyorken açık bırak dediler gelip bastiriyorken alttan bakıp takip etmeleri gerekiyor zorlanirim diye yürüyeceğim zamanda o citcitlari yapıyorduk öyle yürüyordum
Tomvejerry Banuc depend le inanılmaz rahat oluyor. Ben dpentle lohusa pedi aldım hastane de inanılmaz rahat oldum. Hiç taşmıyor. İlkinde lohusa pedi ile kullandım 2. De lohusa pedini de kullanmadım sadece depend kullandım. O bitince lohusa pedine geçtim.
SibelBalciOz Banuc bana hastane çantasında olması gerekenler diye kağıt verdiler orda dependde yazıyor.Sezeryan olacağımı biliyorlar,demek yine de kullandıracaklar.Kiloluyum,xl olanını aldım baya kullanışlı duruyor
miniktirtilim SibelBalciOz bende sezaryan oldum depend kullandim cokta memnun kaldim zaten ilk 4 saat sonda oldugu icin normal pedi birak kilotdahi giymene izin vermiyorlar altina bez seriyorlar bu bebeklerin altina serdigimiz alt acma bezi gibi ayni. Sonda ciktiktan sonra giyebilirsin dediler bende taktim zaten sabah 7de gelip ilk is bandaji çıkartilar hava alsin diye bende toplamda 2 tane kullanmistim dogumdan sonra sabaha kadar zaten. Sonra eve gecincede rahar oldu baya benim kanamam bekarkende coktu dogum sonrasida azalma olmadi kendimi bildigimden iyiki almisim dedim yarim saate bir ped degistirmek zorunda kalmadim resmen evde 10 gün cok rahat yattim kalktim oturdum
Lastromance SibelBalciOz xl bedeni nerden aldınız acaba ben e bebekte L vardı ondan aldım ve kiloloyum doğuma kadarda alırım kilo daha küçük mu olur ki gerimi iade etsem.
elifbzdmr28 Banuc canım imkanın varsa kesinlikle al ben de almadım doğumdan sonra hasta bezi aldırdım hiç rahat edemedim o bitince aldım dependi dünya varmış dedim aşırı rahat
TinyBabys Banuc normal doğum yaptım. Doğum anında depend değil cırtlı hasta bezi istediler. Alttan açılmaya bakarken kolaylık olsun diye. Hastaneden çıkarken depend kullandım. Evde de 1 gün kullandım. Ama keşke ped kullansaydım diyorum. Hemen pişik oldum. Eylül sonunda doğum yapmıştım.
kayaa0 Banuc mecburi değil tabiki de kişiden kişiye değişiyor. Normal doğum yaptım kanamam baya oldu depend aşırı rahattı benim için. 2-3 paket kullandım hatta. Doğumdan sonra hasta bezi takmışlardı ama onu çıkarıp dependi takınca fark ettim o rahatlığı. Benim için büyük ihtiyaçlardan biriydi diyebilirim
Tomvejerry Lastromance evet ikisi de sezeryan. Hatta ikinci de dr hasta pedin varmı diye sordu bende çıkarttım ikisini pede gerek yok dependi giydirin yeter dedi.
Deletedmom_43 Banuc Kişiden kişiye değişir. Lohusalık için alıyorsan eğer kimisine gece pedleri bile yetiyor. Külot bez ya da cırtlı bez şart değil.