Isilay83 evet ondan sebepmiş yalnız ilk gebeliğim kış ayına denk gelmişti Ocak ayında doğurmuştum hiç el ayak şişmesi yaşamadım sıcaklarda yoktu ne güzel geçmişti bu hamileliğim şişlik bi yandan sıcak bi yandan biran önce doğursam hayırlısıyla diye bekliyorum arttık