33 haftalık oldum hafif bi şişlik olmaya başladı artık ayakkabılarım oluyor ama bazı dar terlikler üsten girmez oldu parmak arası geniş terlik giyiyorum sürekli sıcaktan mı yoksa ayakta durmaktan mı oldu bilemiyorum ama rahatsız edici bi hissi de var sanki yürüdüğüm zaman gergin hissettiriyor ayaklarımı