Semilk05 Aynı durumu yaşıyorum. Eşimin her hareketinde ağlamak istiyorum ama tabiki bunu tam anlamıyla belli etmiyorum. Sonuçta onun da üstüne boşu boşuna gitmeye hakkım yok. Durduk yere duygu yoğunluğu yaşadığımın farkındayım çünkü. Zor ama geçiyor. Sabretmek lazım 🌸