Semilk05 benim en kötü ağlama nedenim şeydi, eşim triplerim geçsin diye beni güldürmeye çalışıyo ben de gülmek istemiyorum ama dayanamayıp gülüyorum diye kendime kızıp ağlamıştım 3 tur😬 inşllah hamilelikte çok ağlayınca bebişler de çok ağlak olmaz ya en büyük korkum bu çünkü çok ağladım hamilelik boyunca