Minefff Kardelencimen kayması hareket olarak sayılmıyor kızlar benim kordon dolanması var doktor kalmalarını değil sadece tekmelerin dokümanların salaksın dedi
Kardelencimen Minefff anladım her doktor farklı sanırım benim doktorumda o da bi hareket demişti bebeğiniz iyi ya çok sevindim🙏 Bende çok koekuyorum biraz hareket etmeyince
Minefff Kardelencimen ya doğrudur canım bende de sürekli birey olmak korkusu var hareketi azalınca ödüm kopuyor valla
Melisahinn Deemetibostnci gelmiş geçmiş olsun canım o kadar olsun böyle korkutuyorlar bizi sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻