HavvaSonmez03 ah ah öyle de olmuyor böylede olmuyor gecen sene babasının adını koymayi düşündü ben istemedim kesinlikle kayinbabamla pek alaksi yok ama tek taraflı düşünmesine çok sinirlendim birde ismini ömrüm boyunca duydum duyali hiç sevmem ismini soylemiycem çocuğa niye koyayım 😂şimdilik rafa kalktı ne olur bilmiyorum karismicsk gibi duruyor