Ddrjrjrr bilmiyorum kuzum 2 senedir esimde bir sorun olmadigi halde, bendeki problem cozulme bile olmamasinda cok skildim artik yoruldumm isyan etmek istemiyorum o yuzden bu konuya fazla dile getirmek istemiuorum kimseyle cunku biliyorum agliyip zirlicam Allahin gücüne gider diye korkuyorum. Bu surecte esimle tsrtismalarimiz oldu cok sık olmasada oldu birbirimize sariyiruz nabalim hadi ben yakinimla felan konsuuyorum ds esim hic kimseyle konusmaz bunu. Hayirlisi bakalim kuzum insallah guzel haberler alirsin, rabbim bizlere de nasip etsin insallah🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲