Ddrjrjrr ben vaktinin geldigine çok inanıyorum kuzum birde gercekten mayıs ayınd akafamı tamamen rahatlattım dini yada sağlıksal bir problemimin olup olmadıgını ögrendim. Haziranda tedavi oldum klomen+catlatma ama olumsuz oldu temmuz ayında doktorum bu aydan pek ümitli olmadıgını yumurtamın gelismedigini vücudumu dinlendirmek istedigini söyledi. Ne ilaç ne iğne. O ay tamamen bu ayı boş geciyoruz düsüncesi vardı. Bayram seyran toplasan 4 yada 5 kere olmustur iliski o ay. Ama minigim vaktininin geldigini anlayınca sahneyi devraldı 😇🧡 Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip eder insallah 🤲🤲