melikenehir Selam kızlar prilam nasıl kullandınız eczacı sabah 1 aksam 1 tok karnına dedi netten kullanici yorumlarını okudum aksam yatmadan 2 tane içenler varmış 2 gündür kullanıyorum bi faydasını görmedim sabah yine bulantiyla kalktım kahvalti yaptım hala bulanıyor faydasını göremeyeceksem verdiğim paraya üzülürüm
MeriHera melikenehir ben gece yatmadan 2 tane alıyorum Dr öyle önerdi bana ama benim bulantılarım çok şiddetliydi, birde hemen etki göstermez zaman verin biraz
Burcuuuuu melikenehir ben zofere geçmiştim sonra haftam ilerleyince yine başladım doktorum gece yatmadan 2 sabah 1 öğlen 1 demişti
nevamm1 melikenehir bende ilk olarak eczacının dediği şekilde kullandım sabah 1 akşam 1 gerçekten hiç faydası olmadı.doktoruma söyledim gece yatmadan 2 adet iç dedi zaten çok halsizlik ve uyku yapar gün içinde içme dedi bu şekilde içince gerçekten sabah kalkınca mis gibi geçiyordu bütün günüm ama bağımlılık yapıyor onuda soylim pskolojik olarak birakaniyordum ben 22.haftaya kadar bulantım geçmesine rağmen kullandım kullanmayinca bulancakmis gibi hissediyordum bırakmam zor oldu.
melikenehir MeriHera dr da bana 2 tane iç dedi ama sabah yada akşam demedi dr değişikliği yapicm 1 hafta sonra gidicm kontrole sizlere bi danışayım dedim teşekkür ederim
Hayatimmm Ben de tek kullanımla faydasını görmedim, akşam 2 sabah 1 şeklinde kullanıyorum, bu şekilde benim açımdan baya etkili oldu. Maksimum 4 adet öneriliyor zaten, en fazla öğlen ekstra 1 adet daha içilebilir bilgisi veriliyor.
melikenehir Hayatimmm dr değişikliği yapicm 1 hafta sonra kontrolüm var dr sormadan aksam 2 tane içsem sorun olmaz o zaman değil mi
melikenehir nevamm1 bende zaten halsizlik ve uykusuzluk had safhada akşamları 2 tane içeyim bende o halde teşekkür ederim 🌸
sunmomy nevamm1 bende ilacın bagımlılık yaptıgını dusunuyorum ve asla saatini kacırmadan iciyorum icmezsem mahfolacakmısım gibi hissediyorum
Smyy06 nevamm1 ilac bagimlilik yapiyor demek pek dogru olmaz daha dogrusu biz psikolojik olarak sanci birakinca midmeiz bulanacakmis korkusuyla icmeye devam ediyoruz.bizle alakali ilacla alakali degil
2pati1baby melikenehir doktorum bana gece yatmadan önce 2 tane alacaksın dedi gün içinde uyku yapıyor çünkü , gece alınca öğleden sonraları mahvolurum bende gün içinde 1 yatmadan öncede 1 alıyorum daha rahat oluyor
Burcuuuuu melikenehir evet onunda bı hafta kullandım hafifledi biraz bulantim Allah ima şükür sadece tiksinmem kaldı
busraacarekici melikenehir bana sabahları 1 tane içmem yeterli geldi. Beslenmenizde ceviz gibi omega 3 içerek besinlere de yer verirseniz biraz daha rahatlayabilirsiniz. Sağlıklı günler🧿😊
melikenehir busraacarekici benim sabahtan akşama kdr bulantim oluyor ins bende faydasını görürüm tesekkur ederim 💕🌸
Hayatimmm melikenehir bana doktorum bi kullanım kılavuzu gibi bisey vermişti ekstra orada az kullanım da yazıyordu bahsettiğim gibi 4 e kadar da anlatıyordu, ben en son kendimi gözlemleyip ilerledim.
Zeynepp054 melikenehir Ben gece yatmadan 2 tane içiyordum baya fayda etmişti. sabah kalkınca bir an önce birşeyler yersem bulanma olmuyordu. Birde ben hep gidip eczaneden direk alıyordum çok pahalı oluyordu ama sonradan aile hekimine sordum yazdı ve çok az miktar ödüyorsunuz öyle olunca
melikenehir Zeynepp054 reçete günüm geçmişti aile hekimine yazdırmakta aklıma gelmedi dun dayanamayinca esimi gonderdim almaya ben gtmis olsaydım vermezdim o parayı 😅 faydasını görürsem bir dahakine yazdırırim bende 🙂
busraacarekici melikenehir rica ederim🙏🏻 Omega3 içerek değil içeren olacaktı bu arada yanlışlık olmasın gerekmedikçe takviye şeklinde önermiyoruz besin yoluyla almaya çalışın🤭
0606K melikenehir 2 tane yatmadan önce sabah devam ediyorsa bulantı +1 ondan sonra da geçmiyorsa +1 daha alınabilir günde 4 taneye kadar çıkılabilir daha fazla almayın doktorum bana böyle anlattı kullandım bazen işe yarıyordu bazen o bile fayda etmiyordu.
melikenehir 0606K ilk hamileligim de kullandığım ilacın adını hatırlamıyorum onun faydasını ilk kullanımda bile gormustum ins bu da fayda eder teşekkür ederim 🌸bende gece 2 tane içeyim sabah rahat kalkarım insaallah
Ipeksu melikenehir Her gün kusmayla uyanan ve uyuyan ben her gece yatmadan 2 tane prillam sayesinde hayata dönmüştüm resmen çokkk bulantın olduğunda gündüz ekstra bitane daha içebilirsin ama bulantın kesilsin istiyorsan gece 2 tane içmelisin