Kbrakrs Ay benim de 9 ekim görünüyo uygulamaya göre 32+1 deyim, henüz hazırlık yapmadım almam gereken bi kaç bişey de var ilk çocuğum kızım olacak Allah nasip ederse 🥹❤️😍🤲🏻. Normal mi sezeryan mı henüz o da belli değil heyecanla bekliyorum
Derya4465 AyFatma inşallah dediğin gibi olur. Çok isterim rahat bir lohusa lık çok iğne ilaç mahvoldum zaten
Feyzayy_ Nazife03 ben de kalıyorum özellikle son 1 haftadır ne yapalım doğdular sağlıkla diye haber vermek nasip olur inşallah 😊
Ziynet4459 Sedaaa95 ben normal istiyorum devlette takipliyim zaten daha belli değil benimki sezeryan mı normal mi
aslidbd Tugceasil bence de öyle hatta benim bebek de önden gidiyor ama geçen doktor yaşı gelmeden sadece kilosu fazla ya da boyu uzun diye çocuğu okula göndermiyoruz sonuçta dedi. Ben üstüne bir şey diyemedim😄 elinden gelse 42 lere kadar bekleticek herhalde😄😄
aslidbd Nazife03 hayırlısı olsun da bence süre yaklaştıkça daha çok kesinleşecektir. Ben kendimi 38+ lara hazırlıyorum bakalım:)
Nazife03 aslidbd aynn cnm daha net tarih vermedi bn 35 i bile bekliom ona göre hazırlık vs tamamlıyorum sağlıkla gelsin inşallah bebislerimiz sağlıkla salim alalim kucagimiza 🤲🙏
Sahranr AyFatma 28+5 olduk kızım olcak benimde ekimin sonlari gozukuyor elbiselerini yikadim utuledim beşiği puseti esyalarida alindi sadece hastane cantasi hazırlamak kaldı 🤰🤗☺️🙈